laupäev, 28. märts 2020

KLASSIJUHATAJATUNNI ÜLESANNE: Head soovid ja mõtted klassikaaslastele



Sanderi ja Raveni soovid


Triine-Liisi luuletus
Lenna luuletus

Lenna: Mul on tore kodus õppida ,aga vahel on ka raske kuid saan hakkama.Meil on terve koduõpe ilus ilm ja soe päike.Käin väga tihti õues ja  olen kaua aega seal.Tahaks jälle koolis käia,aga ei tohi. 😊 Soovin tervele klassile head tervist,ilusat ilma ja käige palju õues.
Saara:  Soovin oma klassikaaslastele tugevat tervist ja head õppimist. 
Lisete: Soovin, et kõik oleksid terved. Käige palju õues, kuid ärge minge oma koduhoovist välja mängima. 
Marko: Ma soovin, et keegi ei jää haigeks. 
Eveli:Olge terved! Käige õues ja hodke üksteist!
Õpetaja: Soovin kõigile peredele palju tervist, positiivsust ja rahulikku meelt. Leidke iga päev aega käia õues: piirdu ainult oma perega koosolemisega ning põnevates kohtades käies hoia ikka seda 2 m vahet. Helistage kindlasti oma vanavanematele, nad ootavad seda väga. 

Kõvad mehed

Kõvad mehed mulle ette tulid
kõik nägid välja nagu sulid.
Üks oli pruun ja teine oli must
hüppasid nad välja ei tea kust.
Siis nad võtsid maskid ära
ja tegid seal siis hirmsat kära.
Seda, miks nad tegid kära,
ei tahtnudki ma arvata ära.


Autor: Uku Attila Metsallik

TÄNUD KÕIGILE, KES ÜLESANDE TÄITSID JA KLASSIKAASLASTELE MÕTLESID. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar