esmaspäev, 23. märts 2020

24. märts

eesti keel 

  • Sulghäälik (k, p, t, g, b, d) s-i kõrval
  • Seal ei ole see õpik, mida kasutame, kuid mulle tundub sobilik
  • Vaata läbi õppematerjal OPIQ-st ning tee seal harjutused (seda mina ei näe, on mõeldud harjutamiseks) Lisan lingi SIIA
  • Meie õpikus lk 78

eesti keel

  • Nüüd tee ära töö OPIQ-s
  • Otsi, kas sinu raamatus on erandlikke sõnu, kus s-i ja h kõrval on g, b, d. Kirjuta need eilse töö alla ilma uue pealkirjata. 
SOOVITAN NENDE TUNDIDE VAHEL MINNA KORRAKS ÕUE JA TEHA NÄITEKS ÄRA TÖÖPETUSE ÜLESANNE. 

matemaatika
  • Nulliga lõppevate arvude korrutamine: õ lk 50, tv lk 50
  • Kasuta OPIQ keskkonda teema õppimisel. Tee läbi harjutavad ülesanded ning vaata seal olev video. Lisan lingi SIIA
  • Nüüd lahenda töö OPIQ-s ( samad ülesanded kui töövihikus) 
  • Kui oled esmakordselt selles keskkonnas ja tekib probleeme, siis kindlasti helista. 
  • Kui otsustad siiski teha töö töövihikus, siis saada foto.
inglise keel
tööõpetus 
  • Mine õue! Otsi looduslikke materjale. 
  • Tuleta meelde, mida tegime sügisel koolimaja ümber (linnupesad, silmad, põder vms)
  • Valmista midagi põnevat
  • Hoia loodust! Kasuta maast leitavaid või kuivanud vahendeid!
  • Saada foto.

Siin on Triine-Liisi  lume udupea, Sanderi põdrad samblas, Mia 2 tööd, Raveni puu, Miina  töö, Günteri töö, Marko töö, Lisete koera pesa, Lenna pere rakulkad ja Uku Putukavana.
Leia õiged! 
Uku kirjutas: Minu meisterduse nimi on Putukavana. Ma tegin selle puupulkadest ja nöörist. Ma leidsin materjalid Kohila kooli juures vuliseva Keila jõe kaldalt. mulle tundusid need pulgad liigestena.

Max emaga: Sammal aia kivilt, ja laternad naabri aiast välja kasvavad ja ongi ilus ehe valmis) Max arvas et see nagu päkapiku küla

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar