neljapäev, 28. november 2019

Triin Saue st Hõbeli ema fotostuudios

Abilisest Mia ema jõudis ka hetki tabada
Mia:
Kähku, käbe!
Meil on kiire,
Triin on äge.
Meie rõõmsad.


Lisete: Piparkoogid olid vürtsikad, muidu ei olnud paha. Ma tegin õpetajaga koos pilti. Täna oli tore päev.
Mia emaga kaarte meisterdamas
Caroly: Me käisime teise ja kolmanda klassiga fotostuudios. Seal oli väga äge! Teine klass tegi esimesena jõulukaarte ja me pildistasime. Ühe lapsega läks paar minutit. Kui osad pildistasid, siis teised tegid piparkooke ja mina, Saara, Miina panime osadeks piltideks pidžaama selga. Saaraga me tegime igasuguste trikkidega pilte ja mina tegin ka õpetajaga pilte, mis oli väga tore. Kui me saime pildid tehtud, siis me meisterdasime ka jõulukaarte. See päev oli väga äge!
Uku Attila: Kui ma sinna sisse läksin meeldis seal mulle väga. Seal sees tundus väike, aga seal on väga palju kohti, kus pildistada. Mulle meeldis väga oma woodixi palliga mängida.
Sander: Mulle väga meeldis pildistamine. See oli väga hea! Ma õppisin pildistamist. See oli vinge!
Eveli:Täna oli lahe päev. Küpsetatud piparkooke kaunistasime. Enne me tegime pilte. Kõik oli väga lõbus.
Max: Käisime Hõbeli emal külas. Tegime piparkooke ja pilti, tegime kaarte, siis tegime marzmelosist asju.
Miina: Oli väga tore päev. Mulle meeldis pildistada.
Lenna. Olin kurb, sest ei jätkunud glasuuri ja mu piparkoogid läksid veidi katki. PILDID OLID ÄGEDAD! Sain kõikide oma sõpradega pilti teha.
Saara: Täna oli väga tore päev. Tegime piparkooke ja pilte. Ma olin ükssarviku kostüümiga.
Alina sai päevast inspiratsiooni


HÕBELI KOOS EMAGA TEKITASID LIHTSA JA ARMSA JÕULUTUNDE. Tänud neile ja abilisele Mia emale!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar