teisipäev, 26. november 2019

KADRIPÄEVAL

Täna kadripäev koolis on meil,
kahjuks pole üheski lauas kas või üks lill.
Esimeses klassis kadrikohvik on,
õues hüppab meil konn.
Mina müün ja ostan,
kuskil on koolis meil kann.
LENNA

Kadripäev on üks suur päev.
Mis päeval on see päev?
Kes tegi selle päeva?
Kus see üldse tuli?
Üks suur lahe päev!
TRIINE-LIIS

Laadapäev on lõbus,
mu on väga mõnus.
Koogikesed, piparkoogid
meil magusalt kõhus.
Kadripäeval kõik on valges,
päeva lõpuks vahvad meeled.
MIA


Kadripäev on lahe ja lõbus. Nii palju rõõmu teeb ostja olla ja tore on olla müüja. On vahva, kui lapsed küpsetavad väga häid toite.
EVELI

Meie koolsi on igal kadripäeval kadrilaat. Siis me müüme isetehtud asju. mul on igal aastal olnud limonaadimasin. Mulle meeldib see päev väga ja kõik olid väga lahedad.
MIINA

Mulle meeldib väga kadrilaat, sest siis ma saan asju müüa ja siis veel ka osta. Ja see meeldib mulle. Õpetajad ostavad kõige rohkem ja see on hea. Mul läheb iga kadrilaat väga hästi. Mul äri õitseb.
UKU ATTILA













Ühistööna valmis luuletus peale seda, kui üks õnnetu koogikarp sai kannatada, sest  rõõm oli suur ning mõnel lapse tekkis soov klassis veidi joosta. Mujal on sama luuletuse lühendatud vorm. See, mis juhtus jääb ju omade vahele.
Kardipäev on põnev päev:
Hageris siis laat. 
Seal kõike osta saab:
piparkooke magusaid,
viineripirukaid, muhvineid,
küpsiseid ja lumepalle,
ilutooteid,
pitsat ka.
Popcorni kotiga,
pulgakomme, limonaadi,
tarretist ja ehteid ka.
Kõhu priskelt täis nüüd saab. 


Lasteaed meil külas käis,
väga nunnud  nad. 
Ostjad meil kõik head,
asjad kiirelt lõppevad. 
Müüjad agarad.


Isegi, kui elu  raske, küsime: 
“Kas rahvamajja saab?”
Kurvalt lõpuks tund meil algas,
päev on läbi saand. 


Abiks oli meil üks kell,
mis tegi tili-till, tili
ja meil rõõmu tõi.


Lumine ja külm võiks olla.

Jääme ootama….







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar