esmaspäev, 11. november 2019

Luuletused ja jutukesed isale

Isadepäev on imede päev. 

Taevas linnud laulavad.
isaga koos, mänguhoos,
tore on.

MARKO

Isa on päris lahe,
ise on ta hea,
kuid vahel ta ei tea,
matemaatikas on hea.

EVELI

Isa mulle väga meeldib,                                     
sest talle meeldib mängida
ja mulle ka.

ALINA

Esimene asi tööl,
teine asi kodu,
kolmas asi kohvi,
neljas asi töö,
viies asi töö.
Aina töö.
Kaheksas arvutimängud,
üheksas magama.                                                                                        

GÜNTER

Armas isa oled,
lõbus oled, hea.
Mängid minuga
ja vennaga  autot
kiireks teete rallile.
Alati käime basseinis
ja igal pool reisimas.

MAX

Issi sa tead, mida ma mõtlen.
Seda, et me oleme terve elu koos olnud.
Oleme batuudil hüpanud ja lund lükanud ja
rulluisutanud ja ehitanud
ja me sööme jäätist koos.
Kallile isale SAARA

Head isadepäeva!

LYDIA

Oma isale pai ma teen.
Teda mina armastan,
tema parim on.
Ta on armas mulle
ja see ongi, miks ma teda armastan

SANDER

Kalal käime koos,
me oleme hoos.
Me oleme koos soos
Armastan Sind, isa!

MIA

Isadepäev

Isadepäev on tähtis päev,
isad ütlevad, et see on äge päev.
Issi on sul,
issi on mul.
Issi on tore,
talle ütleme tere.
Issi on vapper,
tal on ka sõber.

LENNA

Mu isal vaja ei ole kassi
rõõmsalt koos me mänguhoos.
Kuid ta on elektrik,
see tähendab head.
Riius vahel oleme,
kuid ikka toredaid asju koos teeme.

RAVEN

Isa sa oled vahva!
Minu jaoks täiesti paras.
Parem ei saa olla!
Mait, sa päästad ju elusid.
Oled parim issi!

LISETE

Minu isa hoolib must väga,
kuid ta ei püüa säga.
Me mürame tihti koos
ja oleme suures mänguhoos.
ta on maailma parim isa
ja kodus ta ei kisa.

MIINA

Mõtlen isast

Isa ma sinust mõtlen
tuhat kord päevas.
Oma mõtted saadan sulle
oma tundejõul.

UKU ATTILA


Isa, sa oled üks suur ralliauto.
Kus sa üldse roolid?
Kus sa üldse oled?
Auto ootab sind,
lapsed ootavad rooga.
Tööpäev raske nagu rool,
Suur-suur tööpäev on ikka raske.
Ma lõhkusin suure vara,
aga oled kallim, kui telefon.
Tahaks rohkem midagi teha.

TRIINE-LIIS



MEISTERDUSED ISADELE 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar