kolmapäev, 1. aprill 2020

2. aprill

eesti keel
  • Korda reegleid õ lk 79
  • Kirjuta vihikusse õ lk 79 h 2 laused ( 3 lauset, kus sõnad algavad kõik j-ga. 3 lauset, kus sõnad algavad i-ga). 
  • TV lk 50 h 17. 
  • Loe raamatut. 
matemaatika
  • Harjuta korrutustabelit! 
  • Tv lk 53 ül 3: korrutamine 1-6-ga ja 10 -16-ga. Tervet lehekülge ei tee! 
  • OPIQ töö korrutustabeli kordamiseks. Ülesandeid lisasin palju. Kui sulle tundub, et kõike ei jõua, siis tee valik. 
kunstõp
  • Joonistame mõeldes hernestele
  • Sõprusetera konkurss: Joonistamise võistluse töödeks ootame joonistusi ja koomikseid hernestest, mügarbakteritest, sõpradest ja sõprusest.
  • Tee enda valik ja mõtle pealkiri
  • Püüa teha selge ja täpne foto. 
kunst
  • Jätka tööd
  • Võta selleks tööks aega. Esitada võid järgmisel nädalal.
loodusõpetus

  • Külasta virtuaalselt Eesti Loodusmuuseumit ( Eesti metsad ja niidud)SIIT
  • Kirjuta  lühidalt eKooli vestlusessse, kasvõi ainult ühe sõnaga, mis sulle kõige rohkem meeldis või meelde jäi. 
Laste tagasiside
Saara: Loodusmuuseumis meeldis karu topis. 
Eveli: Loodusmuuseumis meeldis kõige rohkem hundi topis.
Lenna: Loodusmuuseumis meeldis kõige rohkem ilves
Sander: Loodusmuuseumis meeldis mulle väga rebase topis ja veel meeldis ka lindude taga olev loodus.
Lisete: Loodusmuuseumis meeldis mulle põder.
Mia: Loodusmuuseumis meeldis mulle ilvese poeg.  :cat2:
Triine-Liis: Kõik piltid on lahedad. Kõige kurvem oli kaks rebase poega seal klaasis sees,ma olin nii kurb. Aga oli lahe vaadata.
Uku:Mulle väga meeldivad putukalised sellepärast kuulasingi putukate kohta. ma sain teada et NINASARVIKPÕRNIKAS on Eestis kõige silma paistvam putukaline. Isaste ninasarvikuliste tunnuseks on see et neil on peas otsaga taha poole sarv. Emastel sarve ei ole. See oli minu jaoks üllatus et toituvad ainult vastsed ja täis kasvanute suurus oleneb sellest kui palju ta vastsena sööb. Täiskasvanuks saamine võtab aega kuni 4.aastat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar