esmaspäev, 28. oktoober 2019

Kopral kodu kaldavees

Mina sõin puitu.
sain palju võitu. 
Korjan tammiks puitu.
Kaheksa sõpra seltsiks on. 

Mina peatan vee,
see meie kobraste geenides. 

Mia

MEIE KOBRAS

Kobras on meil aastaloom,
ta ilus, armas loom. 

Tööks tal ehitada tamm.
Kas tal üldsegi on kamm?

Tal on oranžid hambad,
ta kunagi ei ütle: "Lambad".

Koprale meeldib veekogu
ja ongi kogu lugu. 

Lenna

Elas kord kobras,
kellel nimeks Tobras.

Talle meeldis puid närida 
ja vees lihtsalt tšillida.

Nii ta aina näris 
ja vahel ka päris. 

Kobras oli väga hea,
ujumisest märg tal pea. 

Caroly

Kobras kodus askeldab
ja puudes nakerdab. 

Niimoodi ta seal
toimib nagu peab.

Vees on tal ju hea,
sööki jagub ka. 

Lisete

Kobras teeb tammi,
kuid tal ei ole kammi,
samuti ka trammi. 

Selle eest on tal
kiired jalad all.
Ja ilus suur pall
veekogu kaldal tal.

Vette puid ta oskab kanda,
kuid pesa ta ei tee randa. 

Miina

KOPRA TEGEMISED

Ta ujub vees ja igal pool
ta ehitab ja puid sööb. 
See ongi tema söök
ja sild saab valmis ka. 

Ta ujub vee all ja
vee peal.

Max

KOBRAS EI SAA ARU

Kobras on suur karvapall.
Kust ta halli särgi sai?
Kuhu näris oma maja?
Kas ta sünnipäeva peab?
Täpselt seda ma ei tea.

Tean, et korjab aina oksi,
ise ka on pruuni värvi. 
Mis on sinu nimi
väike armas kobras? 

Triine-Liis

Kobras teeb tammi,
kuid tal pole kammi.
Tammi on tal vaja, 
sest see on tema maja. 

Marko

Koprad targad ja nutikad on,
tammi puudest ja  mudast ehitavad.
Kui puud otsa saavad,
siis uue elupaiga otsivad.

Günter

KOPRAL KAMM  ON TAMM

Ühel kopral vaja kammi,
aga tema tamm  ongi kamm. 

Kellel vaja kammi?
Mul on vaja kammi.

Siis mine otsi tamm
ning olemas on kamm. 

Mida teha kammiga
või hoopis kopratammiga? 


Alina

Kopral tamm on täitsa kamm.
Küll hambad teravaks võiks teritada.
Suvel on süüa palju, 
talvel on üks kalju. 

Eveli

KOPRAONU

Kopraonu olen ma, 
meeldib metsas elada.
Valin koha avara,
et saaks tammi suurema.
Pliitaseid ma teritan,
nendest tammi ehitan.
Vean neid risti-rästi vette,
et saaks nendest seina ette. 

Sander

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar