esmaspäev, 13. mai 2019

Sõnum emale

Sander: Sa oled nii armas, mu kallike.  Oled kogu aeg nii lahke. Sa oled nii ilus. Mulle meeldib, kui olen ma sinu juures. Oled mu kallike.
Caroly: Lahke, abivalmis, väga hea, sõbralik, tore, viisakas, ilus, väga tore. Minu armas emme.
Günter: Armas, tark, lahke, kallis, sõbralik, hea, ilus.
Max: Kallis emme, ma armastan sind ja et oleksid hea ja tubli ja tooksid mulle asju, kui tahad, et ma oleksin hea koolis, siis ütle.
Eveli: Ema ma ostan sulle päikese,
           praegu olen veel väike.
           Ema, ma ostan sulle koera,
           siis sa kurvaks ei saa.
Alina: Emmeke, emme, sa oled väga tark mulle
           Emmeke, emme sa oled väga hea
           Emmeke, emme, sa oled hea abistaja.
           Ema sa aitad mul pannkooke teha.
           Sa oled hea emme.
Saara: Minule meeldib emmega laudas käia mune korjamas. Mulle meeldib emmega kartuleid korjata ja Tuksiga kõndimas käia.
Triine-Liis: Emal on ilus hääl,
                   Häll, kus ilus beebi.
                  Beebil on kogemus olla hea.
                  Natuke tarkust ka.
                  Ema on beebile head tarkust anda.
Lisete:Aitäh, sulle emme, et oled mulle armas.
           Loodan, et paned mind jälle tuttu, nagu varem.
           Pqlun oota, ma kasvan ju ruttu.
           Aitäh, sulle emme!
Kärt: Mampsule
See luuletus on lühike, aga see on mampsule.
Mampsu on üks emme, keda mina tähtsaks pean.
Temaga on tore, ma enneast tähtsana tunnen.
Ja lõpuks arvan niimoodi, et luuletus on lõppenud
Miina: Ema ma kalliks pean,
            seda sa teadma pead.
            Emme mid aitab ja lohutab,
            kui meil on parajalt kohutav.
            Mu meel on nii suur,
            Kui emme on  nagu taevas kuu.
Mia: Ma armastan sind, emme.
Marko: Mu emmele meeldivad lilled. Mulle meeldivad ka lilled. Oleme sarnased.
Lenna. Minu emme on kallis, tema ei käi ballil
            Minu emme on pai, tema voodi on lai.
            Minu emme on  hea, nalju ei tea.
            Minu emme on tore, vahel on tal mure.
            Minu emme teeb süüa, töö ei ole müüja.
Raven: Minu ema on pai, sest ta hoolitseb mu eest. Ema on pai, pai, pai ja see on tõsi.
Uku  Attila: Kallis, naljakas, parim, tore, vahva ja kallis emme.



 

 

 

 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar