reede, 20. aprill 2018

KURGID, KURGID!

Väike kurk ja paks lehm
Elas kord üks Kurk. Ta uitas ringi. Perenaine isegi ei märganud, et üks kurk kasvuhoonest välja on tulnud. Ta lasi lehmad põllule. Kurk nägi suurt ja paksu lehma. Nad tutvustasid ennast üksteisele ja kurk läks tallu kaasa. Seal oli väga palju lehmi ja seal haises ka. Aga päeva lõpus pidi Kurk tagasi kasvuhoonesse minema. Ta sai peale seda ise ka paksemaks.
autor Kärt-Karoliine

Kurk,
sa kasva, kasva paremini,
ela, ela paremini,
sina oled meie armas kurk.
autor Lisete

Oled minu lemmikkurk. Mina tahan, et sina oled mulle maius.
kirjutas Alina

Kurgike, kurgike, millal sa küll suureks kasvad? Tule välja, ära karda! Kastan sind palju. Ootan kuni suureks kasvad.
kirjutas Hõbeli

Kurk on vitamiinid. Kurk on väga hea.
kirjutas Lydia

Kurk, kurk,
kurgipurk. Teie kurgid olete väga nunnud, sest te hoiate meie tervist. Püsite kasvuhoones iga päev. Kui te suureks kasvate, siis me teid nahka pistame.
autor Triine-Liis

Kurk, ole mu kurk. Kui mul kurk valutab, siis ma söön sind. Kui mul tuju hea, siis ma söön sind kurk.
autori nimi töö alla kirjutamata

Ühel päeval läks kurk laulukoori. Ta oli peaaegu hiljaks jäämas, sest tee peal kohtas kuri jänest. Jänes läks ka laulukoori. Nad asusid koos teele. Jänes laulis ja sai heaks.
autori nimi töö alla kirjutamata

Elas kord kurg. Tal läks kõht tühjaks. Äkki ta lendas üle aiamaa. Nägi kurki.
autori nimi töö alla kirjutamata

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar